Toimitus & Maksutavat
Maksutavat
Klarna Payments -maksutavat:
Tarjoamme jokaiseen tilanteeseen sopivimman maksutavan. Maksa verkkopankkimaksulla tai kortilla heti. Maksa myöhemmin joko 30-päivän ilmaisella maksuajalla tai pilkkomalla suuremmat maksut eriin. Sinä ostat. Sinä päätät.
Maksa heti.
Verkkopankki- ja korttimaksu. Osta mitä rakastat ja nauti. Kortti ja verkkopankkimaksut ilmestyvät muiden maksutapojen tavoin Klarna-sovellukseen, jolloin pysyt aina kärryillä kuluistasi. Maksamalla ostoksesi heti Klarnalla verkkopankki- tai korttimaksulla hyödyt seuraavanlaisesti:
Maksat suoraan kassalla ilman, että sinun on annettava korttitietoja tai ylimääräistä salasanaa.
Voit luottaa siihen, että kyseisessä verkkokaupassa on turvallista tehdä ostoksia.
Ostoksesi ilmestyy Klarna-sovellukseen, jolloin pysyt aina kärryillä omista kuluistasi.
Maksa myöhemmin.
Tee tilaus tänään ja maksa tuote vasta, kun olet vastaanottanut sen ja tehnyt lopullisen ostopäätöksen.
Klarnalla saat 30 päivää kulutonta maksuaikaa. Maksuaika alkaa tilauksen lähettämisestä. Tämä tarkoittaa, että vastaanotat aina tuotteen, ennen kuin sinun tarvitsee maksaa sitä. Voit myös kaikessa rauhassa kokeilla tuotetta ennen ostopäätöksen tekoa. Mikäli jostain syystä haluat palauttaa tuotteen sinun ei tarvitse odotella rahojen palautumista tilillesi.
Lasku lähetetään tilauksesi mukana. Se ilmestyy myös Klarna-sovellukseen, jossa saat muistutuksia eräpäivästä ja maksat laskusi helposti. Mikäli haluat, voit myös torkuttaa maksusi, eli siirtää laskusi eräpäivää. Tästä palvelusta perimme pienen maksun.
Pilko maksu eriin.
Joskus isompia ostoksia tehdessä on hyvä pystyä jakamaan kulut ei kuukausille. Klarnalla voit tehdä tilauksen nyt ja pilkkoa maksut jopa 36 kuukauden ajalle. Klarnan sovelluksessa hallitset maksujasi ja eräpäiviäsi.
Klarnan erämaksu ei vaadi monimutkaista rekisteröintiä tai erillistä luottohakemusta. Teemme luottopäätöksen heti kassalla syöttämiesi tietojen perusteella. Mikäli sinulle myönnetään mahdollisuus erämaksuun voit valita sinulle sopivimman erämaksusuunnitelman, jonka ehdot ja kulut esitetään sinulle heti kassalla. Klarna-sovelluksessa näet aina seuraavan eräpäiväsi ja saat muistutuksia näistä.
Pyrimme tarjoamaan sinulle aina sen maksuvaihtoehdon, joka sopii parhaiten elämäntilanteeseesi. Voit valita maksaa laskun vähimmäissumman tai minkä tahansa summan, joka ylittää vähimmäissumman. Haluatko maksaa enemmän tai kaiken kerralla? Onnistuu! Voit maksaa jäljellä olevan summan pois milloin tahansa.
Verifone:
Maksupalvelun tarjoaa Verifone Finland Oy (0943819-9). Verifone Finland Oy on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos. Maksutapahtumat toteutetaan Verifone Finland Oy:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Yleisimpien verkkopankki-, kortti- ja muiden maksujen vastaanottajana tiliotteella sekä mahdollisilla korttilaskuilla näkyy Verifone Finland Oy, joka välittää maksut kauppiaalle. Muiden maksutapojen osalta Verifone Finland Oy toimii maksutapahtumatietojen välittäjänä, jolloin maksun vastaanottajana näkyy (yrityksen nimi).
Maksamiseen liittyvissä kysymyksissä voit ottaa yhteyttä Verifoneen:
Verifone Finland Oy
Vantaankoskentie 14
01670 Vantaa
Asiakaspalvelu: 020 753 5192
kuluttaja@verifone.fi
Voit maksaa verkkokaupassa seuraavilla maksutavoilla:
Kaikki suomalaiset verkkopankkimaksut: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Aktia, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Handelsbanken, S-Pankki ja Ålandsbanken.
Visa- ja Mastercard-korttiperheet: Visa Credit, Visa Debit, Mastercard Credit, Mastercard Debit, Visa Electron, Maestro ja Eurocard.
Mobiilimaksutavat
Siirto-, MobilePay- ja Apple Pay -mobiilimaksutavat.
Verkkomaksujen tietoturva
Käytämme tietoturvallista SSL-salattua yhteyttä luottokortti- ja muita tilaustietoja käsiteltäessä. Emme säilytä luottokorttitietoja tietojärjestelmissämme vaan ne käsitellään ja säilytetään Verifonen turvallisessa PCI DSS -sertifioidussa järjestelmässä.
Toimitustavat
Käytämme lähetysten toimittamiseen matkahuoltoa ja Suomen Posti Group Oyj:tä. Toimitusaika on n. 7 arkipäivää. Pidätämme oikeuden päättää itse lähetyksen pakkaus- ja postitustavasta. Huomaathan, että Postin kuljetusaika ei ole toimitusaika. Posti toimittaa paketit 2-5:ssa päivässä. Koska useat korut valmistetaan suurimmaksi osaksi yksilöidysti asiakkaalle omin tekstein, varaamme tuotteelle valmistusaikaa noin viikon verran. Huomioithan tämän tilatessasi esim. lahjaksi tms. juhlapäivinä. Aikataulu kysymyksissä ota yhteys sähköpostilla os. alisevkoru@gmail.com
Toimituskulut
KIRJE 4,90
POSTIPAKETTI: Toimituskulut 6,90€ - 7,90 € /tilaus (seurantakoodi).
Yli 60 euron tilaukset ilman toimituskuluja. Postipaketin lähetysaikataulu on pääsääntöisesti 2-4 päivää.
Toimitusaika
Pyrimme saamaan paketin postin kuljetettavaksi kahden - seitsemän arkipäivän sisällä tilauksesta.
Tuotteen palautus
Tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteista on 14päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta Alisevkoru@gmail.com tai puhelimella numerosta 0465478699. Viallinen tuote voidaan korjata tai vaihtaa samanlaiseen tai vastaavaan tuotteeseen. Palautuksen postikuluista vastaa asiakas. Tuote tulee palauttaa omassa pakkauksessaan, alkuperäisessä kunnossaan. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Huomaathan, että noutamaton lähetys ei ole palautus. Emme korvaa noutamattoman lähetyksen edestakaista lähetyskulua.
Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.
Force Majeure
Alisevkoru ei vastaa mahdollisista ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.
Toiminta mahdollisessa riitatilanteessa
Pyrimme aina toimimaan niin, ettei riitatilanteita syntyisi. Jos sellainen tilanne kuitenkin jostain syystä syntyy, pyrimme pääsemään yksimielisyyteen neuvottelemalla. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Yhteystiedot
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:
- Sähköpostilla osoitteesta alisevkoru@gmail.com
- Puhelimella numerosta 0465478699